I väntan på barnbarn nr 2

Standard

Detta är mormors älskade lilla söthjärta nr 1 ! Född för !½ år sedan.

Nu väntar jag på barnbarn nr 2, som jag ska bli farmor åt. Tiden gick ut igår, så jag känner en spännande orolig väntan.

När barnet väl kommer så är det så välkommet, så välkommet…….

Lev Väl alla mina vänner…och att blir farmor….och mormor ……det är friskvård det !!!

Ett svar »

  1. Tänk att du väntar på en till sådan där ljuvlig sak! Det är ju helt magiskt. Och att den gullepluttan har blivit sååå stor är svårt att fatta. Lyckost dig, alltså!
    Kramisar

    • Jaa, tänk att så stor är hon nuförtiden…och hon är verkligen ett charmtroll, så snäll, glad och rolig. Ja, man kan inte göra nåt annat än att bara älska henne.
      Å än har det inte kommit nåt farmorsbarn…….och jag väntar och väntar……..
      Å visst är jag lycklig!!!

      Kramar

Lämna en kommentar