Tygloppis

Standard

Tänk att nu har jag varit på Tygloppis igen…….

Å de här tygerna fick jag med mig hem + lite annat åxå………..å till en ”ringa” kostnad!! Betalade endast 120:-!!!

Inte alls illa, va???

Tänk att jag älskar att gå på Loppis……åtminstone på Tygloppis !!!!

Nej, nu tillbaka till Syrummet…….Lev Väl alla mina vänner, och tänk på att syrummet, det är friskvård det!!!

 

Ett svar »

    • Visst är det friskvård…..Tygloppis !!

      I syrummet är det flera stora väggdekorationer på G. Har fått en beställning från Borlänge Kommun. De ska ha nåt att ”pryda” väggarna med……..

      Kramar

    • Ja, vi har kontakt med en dam som tidigare sålt både tyger och symaskiner, och hon har lite som blev över, när affären lades ner. Dessa tyger får vi köpa till kraftigt reducerat pris, och det gillar vi förstås….!

Lämna en kommentar